Witaj na forum WorkAndTravelUSA.info

Tworzymy tu największą bazę wiedzy na temat programu Work and Travel USA. Podzielcie się z nami swoimi wrażeniami z podróży. Dajcie znać innym, gdzie warto jechać, a co najlepiej omijać z daleka. Stwórzmy wspólnie platformę wymiany informacji, dzięki której każdy znajdzie to, czego potrzebuje, w jednym miejscu.

Ta wiadomość zniknie po założeniu i/lub zalogowaniu się do swojego konta.

Camp-y (pracodawcy)


Regulamin Forum

Przeglądanie forum jest dostępne dla wszystkich użytkowników serwisu. Aby założyć nowy temat lub wziąć udział w dyskusji musisz założyć konto w serwisie oraz zalogować się na nie.

W trosce o poziom dyskusji i kulturalną wymianę poglądów prosimy o przestrzeganie zasad ogólnie przyjętej etykiety. Jeśli chcesz dyskutować na forum WorkAndTravelUSA.info, pamiętaj o przestrzeganiu poniższych zasad:

  1. Wypowiadaj się w sposób kulturalny. Wystrzegaj się używania określeń wulgarnych, godzących w czyjeś poglądy, wyznanie.
  2. Nie obrażaj nikogo ani nie groź nikomu – naruszasz w ten sposób dobra osobiste osób trzecich.
  3. Nie publikuj żadnych danych osobowych czy kontaktowych.
  4. Nazwa tematu powinna odzwierciedlać jego treść. Redaguj swoje listy klarownie i zrozumiale, aby inni użytkownicy nie musieli się głowić nad jego zrozumieniem.
  5. Staraj się używać polskich czcionek - to ułatwia czytanie.
  6. Nie używaj DUŻYCH LITER – oznaczają one krzyk.
  7. Jeśli chcesz rozpocząć nowy wątek, przejrzyj inne, żeby unikać powielania tematów.
  8. Pisz zawsze na temat.
  9. Nie reklamuj innych stron internetowych, usług czy aukcji.
  10. Nie zakładaj kilku wątków na ten sam, identyczny temat.
  11. Staraj się dodawać merytoryczne i sensowne wypowiedzi. Unikaj odpowiedzi typu „super”, „zgadzam się”. Nie wnosi to nic do dyskusji i niepotrzebnie zaśmieca dany temat.
  12. Administrator i Moderatorzy mogą zamykać wątki, i usuwać listy, jeśli naruszają regulamin serwisu i przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.
  13. Administrator i Moderatorzy mogą przenosić tematy na inne, bardziej odpowiednie podfora.
  14. Posty informacyjne firm organizujących wyjazdy W&T mogą być zamieszczane jedynie w dziale danej firmy, a użytkownik zamieszczający takie posty musi wcześniej zadeklarować w swoim profilu powiązanie z daną firmą. 
  15. W przypadku rażącego naruszenia regulaminu użytkownik, może zostać zablokowany bez wcześniejszego ostrzeżenia.
  16. Posty naruszające ogólnie przyjętą etykietę (oraz reklamy i spam) będą systematycznie i bez powiadamiania ich autorów usuwane z forum WorkAndTravelUSA.info. Decyzja o usunięciu postów naruszających ww. zasady i ich usunięcie jest nieodwołalne.

0 tematów w tym forum

Brak tematów w tym forum